ESKALAWAG G-BOOK

New Message
  
  
  
  





Help   

 

25. 
boy hot

12-25-2009 23:37

Welcome to my zone msn group private sexual
http://starturl.com/mbzly

24. 
soren
http://: 

01-04-2009 23:47

http://www.cute-boy.sub.ir

23. 
justin
E-Mail: 

10-07-2007 23:01

so whats the 2 new songs you should put it in youtube guys

22. 
justin
E-Mail: 

10-02-2007 3:37

yo/ i represent the eskalawagcrew/
f*uck with usand we would f*ck wit yallz too/eskalawag fo life and we love the color bklue bk allday bk untilwe get to the bay

21. 
justin
E-Mail: 

10-02-2007 3:32

yo eskalawag is the best bklue you guys keep it bklue for ever CRIPZ!!!!

20. 
justin
E-Mail: 

09-28-2007 1:11

yup their rock but JOW-LOW rocks the best

19. 
justin
E-Mail: 

09-28-2007 1:10

ESKALAWAG 1.no foo life ­ and number one JoWlOw fan yehh what now

18. 
gHoSt No mORe DoGG

09-10-2007 9:08

eskalawag aint dead we jus took a knap..eskalawag will b bak...

17. 
tae

02-19-2006 7:36

rezbak grabe ka pala ka pogi!!!! hahahaahah !!!!hahahaahaha­

16. 
kenia
E-Mail: 
http://: 

12-17-2005 2:41

hey what's up just passing by, to say hi!!­

15. 
bryan a.k.a. huramentado
E-Mail: 

10-24-2005 12:34

­ helow i know that im not popular and im not familiar buta dati na kong nagagandahan d2 sa sight na 2 u know iwant to ba like you .im a raper 2 i start rapping wen i was 8 yrs old ...my favor lang ako tulungan mo namn akong gawang mga beat pls di ko ksi alm eh d2 ako nakatira sa boystown d2 muna ako pinagistay kasi magulo ngayon dba dayan sa labas kya nga etoh sinubukan ko ulit mag enternet at muling bumisita sa wonderful sight nyo pls forgive my favor cause i want to be like you a great rapper .once again my name si bryan a.k.a huramentado 14yrs old i am humble and simple but my abilities and talent is unstoppble­­­­­

14. 
allicat
E-Mail: 

09-29-2005 4:40

woww finally updatedd..and u gotzz mah pixzz in hurr..niceee..muahzz­

13. 
bass
E-Mail: 

07-27-2005 2:52

hhaha dang i fucked up there i mean suprise and recording mis spell ma bad !peace

12. 
bass
E-Mail: 

07-27-2005 2:50

yo nice site BRA i was suprose ma pic was in dis site tight thanks ma nigga!oh yeah nedd 2 start recoring somehitn dogg uhm on ma way back 2 P.i yeah just hit me up peace

11. 
got jeanz
E-Mail: 
http://: 

07-22-2005 22:15

j to da i to da n to da d was hurr.


reezes PEECEs outt.

10. 
l8tk0l
http://: 

07-19-2005 5:16

napadaan lng eto songs namin www.soundclick.com/l8tk0l kung gusto nyo makarining ng real rap

9. 
jEnnyLyn

07-16-2005 21:21

­I L O V E Y O U­

8. 
SUNOGBAGA

07-16-2005 16:32

http://www.soundclick.com/bands/7/sun-ogbaganglongbeach_music.htm yan ng apala choy soundclick namin.. sige.. pizz

7. 
DeLirIuM
E-Mail: 

07-12-2005 20:34

hey ERVINE!! lol, this site looks pretty cool... i'll come and look around some more, maybe i can take a deep look into your music- tc!­

6. 
SUNOGBAGA!!!
http://: 

07-11-2005 19:31

http://sunogbagakrew.cjb.net AYAN choy... pero miminsan na lang update yan.. nag kakatamaran ehh.. lolz... sige .. tenchu!!

 


Free Guestbook @ MultiGuestbook.com